وبلاگicon
کلینیک روح درمانی - 8

کلینیک روح درمانی،از دیرباز تا کنون، مردم سرزمینهای گوناگون نسبت به دانشمندان ابراز ارادت داشتند زیرا سعادت دنیوی و اخروی خود را در گرو وجود علما می دانستند و بی حرمتی به آنان موجب کم توفیقی و کاهش برکت در زندگی انسان می گردد.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت الله ری شهری مفسر قرآن کریم با اشاره به اینکه گاهی خداوند با ضلالت، انسان را کیفر می‌دهد، گفت: اولین مجازات خدا این است که ارتباط او را با خود قطع می‌کند، اگر خداوند کسی را رها کرد، خود این مجازات است.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت الله مظاهری در توصیه های شش گانه ای به معتکفین، تصریح کردند: اعتکاف مانند ساير عبادات، باید برای رضای خدا انجام شود و ثمرة آن، رسیدن به لقای الهی باشد. اگر کسی برای هدف کمتر و کوچکتری معتکف شود، قطعاً ضرر کرده است.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت الله ضیاءآبادی:الفاظ دعا برای انسان کاری نمی‌کنند، همین را بفهمیم که خدا می‌بیند تا گناه نکنیم، هر جا هستید آیه «أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَى» را بخوانید تا پرهیزگار و فقیه شوید، نمی‌خواهد دعایی را صد بار و هزار بار بخوانید، عاقل هستید از خدا حیا کنید.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت الله نمازی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: گاهی خداوند انسان‌ها را به خاطری گناهی که انجام داده‌اند به بهشت می‌برد؛ چرا که گناهی که انجام داده همیشه مقابل چشمان‌شان قرار دارد و همیشه از خدا طلب مغفرت می‌کنند.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir