وبلاگicon
آیت الله سید رحیم توکل

کلینیک روح درمانی،آِت الله توکل ثبات قدم را از شرایط نفس مطمئنه دانست و گفت: شیطان انواع شهوات و جلوه‌های دنیا را در مقابل انسان تزیین می‌کند و به نمایش می‌گذارد که اگر از صراط مستقیم، منحرف نشود و محکم در برابر گناهان ایستادگی کند به این مقام می‌رسد.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،درس اخلاق جامعه علميه اميرالمومنين عليه السلام با سخنراني حضرت آيت الله سید رحیم توکل برگزار شد.

درس اخلاق چهار شنبه 29 بهمن ماه جامعه علميه اميرالمومنين(ع)، با رهنمود های حضرت آيت الله سید رحیم توکل و با حضور پر شکوه طلاب و اساتید این حوزه مبارکه برگزار شد.


مشروح رهنمود های ایشان به شرح زیر می باشد:


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی: آیت‌الله توکل با بیان این که نفس لوامه یکی از عنایت‌های ویژه خداوند به انسان‌ها است، گفت: وجدان انسان به طور فطری کارهای نیک و زشت را تشخیص می‌دهد و هر زمانی انسان که اشتباهی انجام دهد، درون انسان را سرزنش می‌کند.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir