وبلاگicon
علی مؤیدی

کلینیک روح درمانی،حجت الاسلام والمسلمین علی مؤیدی استاد اخلاق حوزه علمیه قم عصر امروز در جلسه اخلاق مسجد علی مرتضی(ع) قم با اشاره به الطاف خداوند به انسان ها گفت: خداوند متعال به گناهکاران فرصت داده و با بردباری برخورد می کند.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،استاد اخلاق حوزه علمیه با بیان این که خداوند دائما در حال بخشش است، گفت: متأسفانه انسان فقط پول و مادیات را ملاک نعمت ها قرار می دهد اما به دیگر نعمت ها توجهی ندارد؛ انسان باید کار خیر را به گونه ای انجام دهد که دیگران از آن خبر دار نشوند، اگر این چنین شد همین کارهای خیر انسان را در قیامت نجات می دهد.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir