وبلاگicon
ذکر
معارف , ذکر , 1010 بازدید 1

سیدحسن نصرالله در دیدار با یکی از اساتید فقه دعایی را که با دست‌خط خودش نوشته و به توصیه بزرگان در زمان گرفتاری‌ها مکرر می‌خواند را هدیه کرده است.


ادامه مطلب
ذکر , 819 بازدید 0

 

خداوند متعال در آیه 56 سوره احزاب با تأکید بر این که خداوند و ملائکه بر پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، صلوات می فرستند، به اهل ایمان دستور می دهد تا بر پیامبر خاتم صلوات بفرستند. این امر نشان دهندۀ آن است که صلوات بر پیامبر أعظم از جایگاه رفیعی برخوردار می باشد.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،این مرجع بزرگوار تقلید و استاد بزرگ اخلاق، پس از 40سال خدمت صادقانه در نشر معارف اسلامی و ترویج مکتب حقّۀ اهل‌بیت عصمت و طهارت، در دی‌ماه سال 1391ه.ـ‌ش. دار فانی را وداع گفت. در این مجال سعی داریم تا جرعه ای از بیانات ناب اخلاقی ایشان را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir