وبلاگicon
سیره و توصیه های علماء

کلینیک روح درمانی،آیت‏‌الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه رجب به بیان فضایل و ارزش‌های این ماه و اعمال آن پرداخت و تاکید کرد: مومنان در این ماه برای نجات کشورهای اسلامی و ظهور امام زمان(عج) دعا کنند.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی، آيت الحق مرحوم حاج ميرزا علي قاضي طباطبائي درباره ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان فرمود: هان!‌اي برادران عزيز و گراميم؛ آگاه باشيد! متوجّه و هشيار باشيد كه ما در قرقگاه زماني (ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان) داخل شده‌ايم!


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،محمدهادی امینی فرزند علامه امینی می‌نویسد: پس از گذشت چهار سال از فوت پدر، در شب جمعه‌ای قبل از اذان صبح ایشان را در خواب دیدم، بسیار شاداب و خرسند بود. جلو رفتم و پس از سلام گفتم: در آنجا چه عاملی باعث سعادت و نجات شما شد؟


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی درآخرین روزهای پایان عمربا برکت خود دردیداری که با اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه، داشتند از آنها خواست تا نسبت به استقلال حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید جواد گلپایگانی فرزند ارشد مرجع فقید شیعه، ماجرای آخرین سفارش والد معظم خود به آیت‌الله مکارم را این گونه نقل می‌کند.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،شايد كسي باور نكند، امام بعد از آنکه پماد را مصرف کردند يك دستمال كاغذي را به چهار قسمت تقسيم كردند و با يكي از آن چربي روي پاي شان را پاك كرده و بقيه داخل پاكت گذاشتند تا براي دفعات بعد استفاده كنند.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،دهم فروردین ماه 1340 هجری شمسی مصادف است با رحلت مرجع بزرگ جهان تشیع، آیت‌الله سیدحسین طباطبایی بروجردی زعیم بزرگ حوزه‌های علمیه و جهان تشیع. حجت‌الاسلام مهدی رستم‌نژاد عضو هیأت علمی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه به بیان ابعاد شخصیتی آیت‌الله بروجردی پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،استاد حوزه علمیه با بیان این که آیت الله العظمی  بهجت در مدت 16 سالی که در نجف و کربلا بودند تمام مراحل و مراتب هفتگانه سیر و سلوک که شامل (مقام نفس ، قلب ، عقل ، روح ، سر، خفى و مقام اخفى ) می باشد را طی کردند و به مقامات عالی رسیدند اظهار داشت: سالک، پس از طی این مراحل جمال حق را مشاهده مى كند و ذات خودش را در حق فانى مى بيند و در مملکت وجودش حضرت حق تعالی حکومت می کند.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،«فاذن لی یا مولای فی الدخول افضل ما اذنت لاحد من اولیاءکِ /مولای من اجازه بده وارد شوم همان طور که به دوستان نزدیکت اجازه می‌دهی و بلکه بهتر از آن»

 آنچه در ذیل می‌خوانید، چند نمونه از نحوه زیارت رفتن بزرگان و حال و احوالاتشان در مواجهه با حرم رضوی است که در شب شهادت جانسوز امام مهربانی‌ها تقدیم می‌گردد باشد از زائران بامعرفتش باشیم.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،مطیعی می‌گوید که رسانه‌ای نیست و تاکنون مصاحبه‌ نکرده است. می‌گوید: در این مصاحبه لازم دانسته‌ام تا درباره آیت‌الله تهرانی سخنانی را بگویم، آن هم به دلیل اینکه احساس کردم شاید بشود گوشه مختصری از زوایای زندگی این مرد الهی باز شود.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir