وبلاگicon
کلینیک روح درمانی - 6

   کلینیک روح درمانی،مفسر برجسته قرآن شهر تهران هدف از خلقت را لقاء‌الله دانست و گفت: یک عمر می‌کوشیم که «ضاد» «وَلاَ الضَّالِّینَ» را خوب ادا کنیم، ای کاش گمراه «ضالین» نمی‌شدیم و یک صدم این باریک‌بینی را در خود حقیقت ضالین داشتیم.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) حکیمیه تهران در تازه‌ترین جلسه اخلاق خود به موضوع «مراقبه» با تکیه بر هیچ‌کس از خواطر نفسانی و شیطانی، در امان نیست، پرداخت که مشروح آن در ادامه می‌آید.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت‌الله جوادی آملی از جمله کسانی است که به طور مفصل درباره حکمت و فلسفه اعمال عبادی دین مبین اسلام سخن گفته است. آنچه در ادامه می‌خوانید به بیان «ذکر و انواع آن» می‌پردازد که برگرفته از بیانات این عالم فرزانه است.


ادامه مطلب
رذایل , 412 بازدید 0

 کلینیک روح درمانی،رسول خدا(صلی الله علیه وآله) فرمود: بدترین مردم، فرد سختگیر بر خانوداه است. شخصی پرسید: مراد از سختگیری بر خانواده چیست؟ فرمود:‌ هرگاه مرد وارد خانه شد همسرش بترسد و فرزندش بهراسد و بگریزد و هرگاه از خانه بیرون رفت همسرش شاد شود.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت‌الله ضیاءآبادی در توصیه‌ای به خبرنگاران گفت: دروغ نگوئید، دروغ، گناه است و برای انسان مفسده می‌آورد. دروغ نباشد، هرچه واقع باشد بگویید. البته اگر واقعیت‌ها هم مُفسد باشد نقل نکنید؛ واقعیاتی که تعلیم‌کننده است و معرفت می‌آورد.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،در دنیای ما کودکانی هستند که از حمایت والدین بی بهره می مانند اما دین انسان دوست اسلام دستورات فراوانی برای حفظ حقوق این فرزندان بی پناه در جامعه صادر کرده که از جمله آن باید به حرام بودن استفاده از اموال ایتام اشاره کرد و برای غاصبان دارایی آنان عقوبت دشواری در نظر گرفته شده است.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir