وبلاگicon
کلینیک روح درمانی - 5
حکایات اخلاقی , 814 بازدید 0

امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه است که انجام آن جامعه را از گناه دور می کند و ترک آن موجب نزول بلا می گردد؛ این دو دستور دین، واجب فراموش شده ای هستند که با توجه به اینکه وجوب آنها کفایی است، عدم انجام آن موجب گناه همه افراد جامعه می شود.


ادامه مطلب
حکایات اخلاقی , 413 بازدید 0

کلینیک روح درمانی،مرحوم آیت الله بافقی چندین مرتبه با دولت رضا خان مخالفت کرد تا جایی که دولت پهلوی او را به زندان انداخت، اما  وضعیت زندان از گریه ها، ناله ها، مناجات و عبادات این مرد بزرگ یک مرتبه متحول شد و به صورت مسجد درآمد؛ جمع زیادی از زندانیان تائب شدند و در اول وقت به امامت ایشان نماز جماعت می خواندند.


ادامه مطلب
حکایات اخلاقی , 447 بازدید 1

کلینیک روح درمانی،آیت الله سید جمال الدین گلپایگانی می فرمود:من در دوران جوانى كه در اصفهان بوده‌ام، استادم دستور داده بودند شبهاى جمعه به قبرستان تخت فولاد بروم و در عالم مرگ و ارواح قدری تفكّر كنم و مقدارى هم عبادت كنم و صبح برگردم.


ادامه مطلب
حکایات اخلاقی , 359 بازدید 0

کلینیک روح درمانی،مرحوم ملکی متوجه می شود که صدای شیون خانه را پر کرده، از اطاق خود بیرون می آید. می بیند جنازه پسرش در کنار حوض افتاده است. رو به زنها می کند و می گوید: ساکت! در خانه مهمان داریم!


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir