وبلاگicon
کلینیک روح درمانی - 4

پیامبر(ص) فرمود: اگر کسی بین رکن و مقام هزار هزار سال عبادت کند ولی خدا را ملاقات کند در حالی که بغض امیرالمؤمنین را دارد، خدا او را به یک وضعیت بسیار بد می‌کشد و وارد جهنم می‌کند.


ادامه مطلب

قرآن به سر گرفتن و توسل به آن اختصاصی به شب قدر ندارد، چنانکه در روایتی از امام رضا(ع) می‌خوانیم که هنگامی که به سبب مشکلات حزن و اندوه شدیدی تو را فراگرفته دو رکعت نماز بخوان سپس قرآن را بردار و بر روی سرت قرار بده.


ادامه مطلب

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص) با برشمردن دلایل بی‌حجابی در جامعه گفت: بی‌حجابی مجوز برای نگاه به نامحرم نیست و بر مرد و زن مسلمان همانند نماز فرض است که از آن اجتناب کنند.


ادامه مطلب

روح‌الامین فقط یک بار در سال و آن هم لیلةالقدر است که به زمین می‌آید، به قدری زمین باعظمت می‌‌شود که همه از عرش به زمین می‌آیند و بناست همه مقدّرات، نه فقط مقدّرات من و شما، همه مقدرات خلقت، روی زمین رقم بخورد.


ادامه مطلب

کلینیک روح درمانی،آیت‌الله ناصری از اساتید اخلاق می‌گوید: اینکه ما خدا را دوست داریم یعنی هر چه را گفت عمل کنیم مانند انجام واجبات، ترک محرمات آن هم برای خود خدا نه برای خودنمایی. در این صورت خداوند حجاب‌های ظلمانی را از وجود ما برطرف می‌کند.


ادامه مطلب

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir